سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار ساخت شماره مجازی

بیشترین کاربردی شماره های آنلاین دارند برای ساخت شماره مجازی میباشد. با استفاده از این شماره ها میتوان برای همه ی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها حساب کاربری ایجاد کرد. بعد از استفاده مردم از تلگرام تعداد درخواست ها برای شماره مجازی خیلی زیاد شده است.

ما هم روش های که بتوان به صورت رایگان شماره مجازی آنلاین ساخت رو معرفی میکنیم. اما موردی که باید توجه کنید این هست که ساخت رایگان شماره موبایل مجازی زحمت دارد و شاید بسیاری از شما حوصله ساختن آن را نداشنه باشید. اگر میخواهید شماره مجازی باکیفیت با قیمت ارزان تهیه کنید میتوانید روی قسمتی از متن که قرمز رنگ هست کلیک کنید.

ساخت شماره مجازی آنلاین با سایت Sms-Online

سایت اس ام اس آنلاین یکی از قدیمی ترین سایت های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان میباشد. این سایت شماره های کشور های روسیه، اکراین و انگلستان را ارائه میدهد.

هر چند وقت یکبار هم شماره های از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی برای استفاده مردم قرار میدهد. با این سایت میتوان برای ساخت شماره مجازی برای واتس آپ و تلگرام و بیشتر شبکه های اجتماعی و سایت ها اقدام کرد. 

ناگفته نماند که بهترین و راحت ترین و البته مطمئن ترین راه برای دریافت شماره مجازی استفاده از پنل های خرید شماره مجازی می باشد.